søndag den 6. august 2017

Min weekend!

Lørdag sov vi længe, helt til 7.45.. det er længe for os! Manden hentede rundstykker og overraskede mig ved også at have købt flotte roser med hjem til mig! Johan og jeg gik en tur på legepladsen og ned i parken, imens manden ordnede haven og da han var ude at løbe en tur og Johan sov, stod den på lidt afslapning for mit vedkommende med kaffe og et gratisblad. Da Johan vågnede kørte vi til Blåvand og fik is, vi nåede lige at køre hjemad inden det stod ned i stænger! Aftenen gik med filmhygge og popcorn.
I dag søndag er formiddagen gået med indkøb for mit og Johans vedkommende, imens manden vaskede bil. Søndage i Bilka er et hit med børn: gratis ulveposer, boller og i dag kunne man også bygge LEGO, så det gjorde vi selvfølgelig! Imens Johan sov lur var jeg et smut ude at løbe en tur, pyha det var en hård omgang, se lige hvor rød jeg var i hovedet!!
Vores aften er brugt på hygge hos mine forældre; lækker mad og is, og vi så selvfølgelig landskamp, øv at de tabte!
Dejlig weekend, jeg føler mig ihvertfald ladet op til, at hverdagen nu banker på i morgen kl. 5.50! :-)






Ingen kommentarer: