søndag den 18. juni 2017

Weekend!

Lørdag morgen stod den på rundstykker og hygge, inden manden gik i haven og Johan og jeg gik ned for at handle ind. Det blev til et stop på legepladsen også! Hjemme igen hyggede vi i haven og jeg fik sat nogle blomster jeg havde købt i krukker.
Efter Johans middagslur kørte vi ud til min svigerinde med en fødselsdagsgave. Vi var inviteret på kaffe og gammeldags æblekage, det var rigtig hyggeligt. Lørdag aften grillede vi og bagefter kørte vi ud til Sædding strand og købte is!
Søndag fik vi til formiddag ordnet lidt praktisk. Johan og jeg var i Bilka imens manden løb en tur, og eller har vi har fået købt lidt praktisk i Silvan og jeg snuppede et gratis blad med hjem, som jeg læste imens Johan sov middagslur. Til eftermiddag kørte vi til Vejers, hvor vi fik is/kaffe/øl på Café Tropic og gik en lille tur. Vi endte med at grille igen til aften, så jeg nappede lige en varm og hård løbetur, så samvittigheden kunne følge med indtaget af sommerguf!








Ingen kommentarer: