fredag den 16. juni 2017

Nu som fysiklærer!

Jeg har i dag være til fysik/kemieksamen, og føjet endnu et linjefag til pakken! 1,5 års arbejde (2 gange om ugen) er mundet ud i dagens 4(!) timers teori/praksis eksamen og jeg fik sgu 10!!! Er mega glad, ambitionen var "bare" at bestå!
Det er fejret med manér.. Min mor overraskede mig med at komme ud på studiet med den flotteste buket til mig, og bagefter gav hun frokost på café. Lækkert! Vi fortsatte fejringen med en tur på café igen til aften, manden gav øl og nachos og vi sluttede af med kæmpe jordbærkager. Man burde da gå til eksamen hver dag, når der venter sådan en omgang bagefter! ;-)




2 kommentarer:

Tine sagde ...

Stort tillykke! Hvor er det bare flot klaret :D

Trine sagde ...

Tusind tak - er bare så glad for at det er overstået nu ;-)