onsdag den 19. april 2017

Genbrugsfund!

I går var jeg, efter at jeg fik tidligt fri, på en lille genbrugsrunde. For en gangs skyld også et par genbrugsfund til mig selv! Fandt en retro orange Erik Kold bøtte til samlingen, et par spritnye røde ballerinaer og i en stor rodestak havde de cd'er med tilbuddet 3 for 20kr. Kup!! Det krævede lidt gennemrodning med mindre man er til schlager, dansktop og hit cd'er fra '98. Men fandt tre gode albums. Og ja - jeg er oldnordisk at købe cd'er stadig. Men jeg hører en del musik i bilen til og fra arbejdet, og kan egentlig godt lide at have "rigtige" samlinger af musik! Til Johan blev det til sengetøj til dukken, en sommerbluse, en cd med Anna og Lotte, en lille bog og så kan børn altid tage en lille gratis ting - han kastede sin kærlighed på en lille hund. Elsker sgu genbrug og ikke mindst priserne!!

25kr

30kr

20kr

5kr

20kr

10kr

1 kommentar:

Tine sagde ...

Ih, sikke fine sager! Jeg må snart en tur i vores genbrug igen :)